Wednesday, February 9, 2011

My Heart.... (-_-)


Tak mampu untuk luahkan apa-apa..ku mampu berserah..berdoa..jika itu yg kau mahukan...terbaik untukmu... Aku rela..walau aku terpaksa..walau aku terseksa..Bukan mudah untuk aku menjadi seperti ini...biar takdir yg menentukan..terima kasih atas segala yg telah kau berikan.. semoga kau peroleh kebhagiaan.. (- _ -)



Rasa tidak layak tuk bercinta...
Rasa tidak layak tuk menerima cinta...
Rasa tidak layak tuk berkasih sayang..
Rasa tidak mahukan semua itu....
Rasa Tidak mahu bercintaaaaaaa...
Rasa putus sudah kasih sayang..
Rasa diri tidak layak untuk memiliki dan dimiliki..
Rasa.................................... Biarlah.... Baiklah...
Terima Kasih................. Tinggalkan ku......
Selaamt Tinggal...



Disaat ini terasa mahu menyendiri...
lariiii..lari dari semua masalh hidup ini..
biarkan diri ini..sendiri...
tak siapa yg peduil..
beri aku waktu..
beri aku ruang..tuk diriku sendiri...
biarku sendiri..
menyendiri lagi...
jangan pernah tahu pasal diri ini..
diri ini..kosong..kosoong...hilang.....
sendiri lagi...
lariiii..
larii..
lari.
lari

Terima kasih atas segala rasa yg ditinggalkan.........

Salam Tulus..
Dari diri ini yg ...
(-_-)










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...