Wednesday, September 14, 2011

Kisah Sebelum aku lupa.. Episod Masjid Jamek + I-CItY

Add Image
Aper Tue?? warna warnie??? Haaaaaaaaaaaaaaa....kisahnya bermula.... masa adiq aku datang KL.... bercuti selama seminggu kat KL...kecian.. seminggu tu aku kerjer lak tu..so weekend la...masa untuk berjalan..so sabtu tu... Pergi Ke masjid jamek..4 what?? shopping ler.... malam ckit..berjalan ke I- City... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Sinilah dunia yg aku impikan..like a wonderland...believe or not?? i really love this place... (budak suke berangan mmg cenggini..huhuhu)
Excitednyer....aku kalo dah sampai sini..hati mesti berbunga2...aku rasa dah banayk kali aku samapi d sini...perasaaan tetap sama...tak jemu2... huuhuh..daripada..I-city tu masuk tak payah berbayar..samapi lah skrg..kene bayar RM10 untuk sebuah keter.... jalan.... share jer setiap sorang RM2..kalo pergi 5 org laaa...
Haaaaaaaaaaaaaa....ni lah kerjer nyer..kalo suker bergambo..kat celah maner pon..ader jer.... muka2 yg senggggggg nie..huhuhu..standard aaaaaaaaaarrr..hidup mesti mau happy
Haaaaaaaaaa.. aku ni namer jer besau.... tapi favrot toys tetap maintain.. Bearrrrrrrrrrrrr..nak wat mcam ner..masa kecik2 dlu..tak dapt bear yg besar..soo masa besau ni la baru nak rasa bear yg besau2..huuhuhuhu,...layan kan jel;aaaaaaaa
Time ni dah nak balik...... penat..tapi nak posing gak..mencangkung pon ok per...


Ni special picture... with my sis n ma cousin..cayalahhhhhhhhh.. the best moment here... :-)
sangant santik kan??? like a wonderland...if i can..... (*_^)
Againnnnnnnnnnnnnnn..... n againnnnnnnnnnnnnnn
Haaaaaaaaaaaaa.. ni naik KOmuter nak g ke??? sg buluh ke sg besi ek?? My best friends foever nak jemput kitaorg g i-city...
dalam komuter pon sempat lagi...
ni picture sebelum ke masjid jamek...Lrt pon sempat..huuhu




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...