Thursday, October 14, 2010

Aku seorg insan

Aku bukanlah insan yg cukup kesabaran..
Aku bukanlah insan seperti apa yg kamu dambakan
Aku bukanlah insan yg sempurna seperti di depanmu
Aku bukanlah insan yg mampu bersama denganmu selalu
Aku bukanlah insan yg serba serbi mengeneali kamu
Aku bukanlah insan yg berjaya menawan hati kamu
Aku bukanlah insan yg terbaik untukmu
Aku bukanlah insan yg boleh membahagiakan kamu
Aku juga bukanlah insan yg tertulis untukmu
Aku bukan lah apa yg kau fikirkan
Aku bukan lah insan seperti apa yg kau fikirkan
Aku bukanlah insan yg mampu utk menahan karenah kamu
Aku bukanlah insan yg layak untuk mendampingi kamu
Aku cumalah insan yg mempunyai segunung harapan untuk kamu
Namun aku tidak meminta lebih...fahami aku
kenali aku...dengarkan aku...
Aku bukanlah insan yg meminta harta bergunung-gunug...
tapi aku adalah insan yg meminta kasih sayang mu seluas lautan
bimbingilah aku...kerna aku insan yg lemah dan serba kekurangan..
Ampuni aku..sekiranya..aku yg bersalah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...