Monday, February 28, 2011

Perasaan Semalam 28 Februari 2011




Masih berbekas..dalam hati ini..kisah semalam
Semalam..dan untuk selamanya...
Sayu...Terpisah........
Biarlah...Kisah semalam..menjadi satu kenangan untuk ku..
Hanya Dia yang tahu..
Tak perlulah aku untuk berbicara tentang hati ini lagi...
Ku terima apa adanya....
Sayu.......Terpisah.....
Tidak sesekali aku berbicara lagi tentang hati ini..
Biarkan begini.......
Tak mahu untuk ku menyangkal lagi...
Aku hanya mampu mengiyakan sahaja.......
Walaupun jauh di lubuk hati ini..amat-amat...
Tak perlu lah aku bercerita lagi tentang diri ini,hati ini...
Tak mampu lagi..untuk menyoalkan ttg hati ini...
Biarlah aku begini...
Terima kasih CINTA kerna memberi ku rasa..
Takkan pernah kupadam sehingga ke akhirnya...
Semalam..terasa mahu pergi...
Rasa mahu mati.....rasa mahu berdiam diri.....
Rasa mati.....


Salam Sayang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...