Monday, August 8, 2011

OOP ooooooooooooh OOP

meh tgk picture kat atas nie..hehehe..OOP oh OOP... aku cuba mengingatkan semula aper yg pernag aku belajar...hermmmm...
Selagi minggu nie tak abis..selagi tu aku masih memikirkan OOP
aper itu OOP?? Object oriented prgramming..
Nah... amik kau..subject yg aku tak suka tu lah yg aku dapt..abis tu nak buat macm ner??
belasah la.... nak present kan..heheheh..aper lagi..buat tempoyak kacau lah...
dah banayk sumber bacaan yg dah didownload tapi tak baca lagi...
takut nyer...... tapi tak baca jugakk...aper lah cik chong nie...
tapi aku tahu..aku boleh buat...Jom kiter layannnnnnnnnn..bolehnyer...selagi benda tu adalah rezek yg halal.......
cepatlah abis minggu nie..
tak tido malam bila pikir pasal programming..
dah lah teror sangat pasal programming kan... (Teror copy paste coding jer..hhheeee)
hermmmm..wakakakak..
tapi tak per..MOK teaching????? Cik chong akan datang!!!
lalallalalalalal.. hah!!.. USAHA CIK CHONG!!!!
jiayou!!! study2!!! insyaallah..u find ur way...
lets start our journey by today!!!
semoga aku ditempatkan dijalan MU.... berikan aku keyakinan untuk melakukannya Ya Allah..
amin...



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...