Monday, March 7, 2011

RIMAS!!!!!!!!

Penat sudah rasanya diri ini menangis..memikirkan kisah2 hidupku sejak 2 menjak nie..
aku tak tahu apa yang aku cari dalam hidupku..dan kenapa banayk sangat benda yang berlaku dalm diri ini..apa salah aku...
apa yang aku dah buat...
perjalanan masih panjang...tapi aku seperti mensia-siakan apa yang ada di depan ku..
kdang-kadang aku rasa sempit sangat dunia ni..naper aku leyh jadi mcm ni pon aku tak tahu..
dan aku sedar..
bnda ni bermula sejak daripada aku melangkah ke alam pekerjaan..
sejak dari itu aku mula diuji dengan penuh dugaan dan cobaran..
peringkat pertama..alhamdllh..aku dapat tanganinya...hidup ku berjalan dengan senangnyer..
namun bergitu..kehidupan aku terus berubah..sejak dari peristiwa itu..sehingalah ke hari ini....
lepas satu-satu masalah meninmpa...di saat ini..aku sedar..
aku kene lakuakn sesuatu...tapi aku tak berdaya..
aku tak sekuatmana yang mereka fikirkan..luaran aku sangat kuat..namun dalaman aku..sangat lemah..aku sedar..itulah kelemahan aku..aku sendiri tak tahu dimana harus aku kumpulkan kekuatan aku semula...
namun hanya padamu akui berserah Ya Allah..aku sedar...
semua yang berlaku sepanjang hari2 yang aku lalui ini pasti ada jaapannya..
aku tahu..pada ketika itu aku tahu akan mengetahui seglanya..kau lah maha pemurah dan maha mengetahui..sekalian makhluknya....
cuma satu yang aku pinta dariMU Ya Allah..kau kuatkan lah hati ku ini..kau cekalkanlah..hatiku ini..
aku tahu..pastikan ada sinar bahagia kembali dalam hidupku..
Biarlah yg berlaku itu berlalu pergi..
rasanya..sudah tak larat lagi untuk aku menghadapi semua ini..kadang2 rasa mahu mati..tapi dah cukup ker amalan ku ini?? rasanya..akulah insan yang paling kerdil dimuka bumi tuhan nie... :-(
dalam tak sedar... hidup ini sebenarnya terlalu singkat..
SIngkat sangat..hermm...aku dah mals untuk berfikir2 pasal2 mereka yang menyakitkan hatiaku..aku dah tak larat sangat..biarlah tuhan yg menentukan segalanya...
bairlah..apa lagi yang hendak dikata..biarlah mereka berkata2..aku terima seadanya..sebab aku dah tak mampu untuk menangung semua hal2 yg remeh temeh nie...buat rosak hidup aku jer...
aper2 pun...Terima aksih kpada Ustaz aku .. (ehem2) yg sentiasa ada dengan aku..semasa aku tengah kecelaruan minda nie...
dia bayank memngingatkan aku ttg erti hidup manusia di dunia..bukan aku tak sedar semua tu..tapi kadang2 manusia nie..lalai....
terlalu ikutkan duniawi..samapi alpa..memikirkan ttg akhirat..
hermmmmmmmmm..
Ya Allah.... bertapa dosanya diri ini....
cukuplah...
Disebabkan hal-hal remeh temeh tu..aku jadi tidak menetu..resah gelisah...dan kadang2 benci dgn diri ini sendiri..aku dah MALAS!!!! BOSAN DGN HIDUP!!!!!!!!!!!
dan paling penting..RIMASSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! rasa RIMAS Sangat!!!!!!!!!!!!!!! RImasnyaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!.. Tolonglah.................tolonglah..........Aku tak sanggup nak pikitr pasal semua tu algi!!!!!!!! pergila!!!!!!!!!! Jauh dari hidup ku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jauhhhhhhhhhhhhhhh!!.. Go away!!!!!!!!!!!!!!!!!! i dont want u!!!!!!!!!!!!!!!!! I hate u!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. Go away from my life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sampai bila aku nak jadi macam nie!!!!!!!!! aku dah tak nak pikir pasal saper2 lagi!!!!!!!!!!! aku bnci !!!!!!!!!!!!!!!!!!
apa Nak jadi jadilah!!!!!!!!!!! untuk kali nie!!!!!!!!!!aku tak mahu ambil peduli lagi!!!!!!!!!! lantaklah korang!!!!!!!!!!!!!! aku RIMASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS....RIMAS sangat.............tak der saper tahu pon..aku nk masa tuk diri aku sendiri!!!!!!!!!!! Rimas nyer..LEAVE ME ALONE>>DONT U EVER KNOW where i want to GO!!!!!!!!!!!!! LEAVE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...