Friday, March 4, 2011

Salah ker aku??

Ku tulis coretan ini..
Disaat aku kepenatan..baru balik dari Hospital Kuala Lumpur..
Sampai jer kat office..buka Facebook..
humm... salah ker kalo aku kuar dgn kawan aku??
Kawan sekolah... kawan dari sek menengah..kawan baik aku...dari dulu..sampai skrg..salah ker??
besar sangat ker kesalahan yang aku dah buat??
salah ker aku kuar berjalan2 menghibur hati yg lara??
aku bukan nyer bercinta pun dgn kawan aku tu..
Salah ker aku?? bertukar angin untuk sekejap??
salah ker???
sedihnyer hati ini....... (-_-) Hanya kau yg tahu Ya Allah..
dah lah aku dah penat..
tangan kiri letih plak tu..Dr ambil darah..Nak check apa yang patut..hermm.. (-_-) risau2
ari ni tak bwak beg..mmg sengal lah..kehulu kehilir dgn beg plastik farmasi HKL.
tak sangka plak dapat ubat yg banyak dan besar ni..kalo ku tahu..dah lama aku bawak beg.. Ubat bekal samapi bulan 6. ingatkan amik darah minggu depan..tertiba..nurse cakp amik skrg..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..lepas wat appointment tuk next month...g amik darah plak...aiyaaakkkk
Bulan 6 kene g amik keputusan darah tu..........
aku ni dah ler penakut...
takut jarum...aku dah nak menjerit tadi..hahahha..buat malu jer...
hurmm..takper2...huuh..seram sejuk tadi..takut jarum punye rpasal..
balik tadi...naik Teksi..abg zaidi tak dapt amik..dia nak g Solat Jumaat...luper lak aku... huhu..
so aku balik naik teksi...pakcik tu plak letak aku kat PWTC..alaaaaa...tangan ni dah lenguh..org suh antar kat LRT, dia antar kat star PWTC.. gamble jerla...
aku plak..luper bwak kad TnG..kene lah guna manual...
Naik PWTC turun masjid jamek..amik LRT ke bangsar..
turun bangsar..jalan kaki ke OPISSSS..ehhehe..
singggah 7E...haus...
sampai opissss..hermmm...
tak pelah..aku dah tak larat nk dengar org cakp...
yg aku tahu..tuhan tahu apa yg aku buat..
biarpun hati sakit..badan sakit..jiwa sakit...
biarlah..tak der org pun nak tanggung sakit aku nie...
biarlah aku sendiri yg tanggung...
aku sakit ni pun..ada amik peduli??
CUKUPlah!!!!!!!!!!
cukup hanya sekali...

THANKS A LOT..

1 comment:

  1. huhuhuu . . .
    jgn terlalu banyak pendam . . .
    jgn terlalu banyak mengalah . . .
    nanti kite yang akan tanggung sendirian . . .
    x semua orang akan peduli pasal kite . . .
    cuba jadi diri sendiri , dan jagn terlalu banyak menjaga hati orng smpai hati kite sendiri x terjaga . . .
    renungkanlah . . .
    fahamilah . . .
    mengertilah . . .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...