Wednesday, October 19, 2011

Jalan-jalan adik beradik


heheheh..anaaaaa.... aper ana buat tu.... demam
Lagi sekali aku amik cuti untuk balik kampung..ader Exam katanyer..dan aku pun..ditempatkan di dewan Politeknik Syed Sirajudin, Perlis..so..sbb tu aku balik awal... masa aku balik tu...semua adik beradik aku ada... aper lagi..kitaorg g shopping sakan ler... aku ngan adik aku berjalan2..g Jitra, pastu sesat2 kat kampung aper tah..area ker Kuala Nrang, g Tasik pahlawan... samapi sesat..
at last..berhenti kat Jitra Mall.. Pusing...tak der benda nak di beli..at last.shopping kat alor setar mall.. haaaaaaaa.. dapat ler..blikan kat adik aku yg paling kecik tu..baju.... macm2...stokin... n lalallal..aiyaaak... samapi lewat mlm kitaorg baru balik umah..sebbnyer..g uptown..pusing lagi npusign sampai lebam...

lenguh berjalan..kita org berehat.... sambil excercise..kat bangku2 rehat nie..hahahha..tu pon leyh jadi kerjer..

masukkan RM 1. dan geletek....hehehe

Adik aku yg pakai tudung hitam tu demam..demam pun nak jaln..heheh..bukan selalu aku dapt jaln cenggini dengan diaorg...

Mereka yg saya sayang... selamanya...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...