Wednesday, October 19, 2011

Majlis perpisahan kak Zilawati..

Cup cake... heheheh..standard la..aku bersama makanan..auww...heheh ni besday cake utk staff kat office aku dari bulan 3 - 5... seperti biasa..aku akn jadi..org yg paling suker tapau... :-)
Cantik kannnnnnnnnnnnnnnnn...
Sebenarnyer..hari tu..hari terakhir..kak zila kat situ..sbb dia dapt offer kerjer kat tempat lain...sedih sebenarnyer... sbb aku banyak kenangan dgn kak zila tu..waaaaaaaaaa... kalo pikir2 macm2..walaupun aku baru jer baper bulan kenal dengan dia...hahaha..
paling aku ingat..episod..kene marah dengan pengarah sbb kak zila teman aku g Klinik tangling..masa aku sakit ari tu..tak pasal2..kene marah.... waaaaaaaaa... kenangan2..sian dia..kene marah sebb aku....

pastu..teringat..aku jalan2 g tgk kain kat jalan kenanga, KL... waaaaaaa...jauh tu berjalan.... herm..tak leyh luper... episod g mid velley..waaaaaaa... mcm2..semoga akk ni berjaya di tempat baru.. :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...