Tuesday, September 13, 2011

Entry 4 Kak Teh

Entry 4 U Kak Teh... Wish U good Luck!!

Haaaaaaa...orang kata..setiap pertemuan..pasti ada perpisahan.... ni lah ex-house mate aku kat wangsamaju nie... nama nyer.. Kak Teh..sempoi orangnyer... Student UMT Universiti malaysia Terengganu... walau baru kenal..tapi rasa macm dah bertahun kenal... (*_^)

Kak Teh nie..amik jurusan Kaunseling..so..aku lah jadi bahan uji kaji dia.. kadang2 lah... macam2 soklan aku ditanay... rupanay nak test aku jer..huhu..tak sedar... pastu..aku pon jadi RA dia sekejap..aku ditugaskan untuk tuuuuttt.. membwantu kak teh dalam menyiapkan report ..hahahah..kelakar plak..masa aku denganr suara kak teh masa tgh bekerja..... Kenagan2..aku plak..tergelak2 masa aku buat bnda alah tu... (GOOD LUCK KAK TEH)

Gambor nie pun..masa aku ngan kak teh g kenduri kahwin sepupu kak teh kat ( luper laks) .. pengalaman tu..naik moto ke sana.. pergi..kak teh bawa.. macam2 dugaan...masa pergi tu...tercabut kasut lah..tukar kasutlah..tukar motor laa..tak tahu jalan la...main bedal jer kitaorg nie..sampai kat satu simpang tu..tanyer org yg ader kat tepi... last2 sekali mamat tuu jadi penunjuk arah kitaorg..tiba2... kenduri plak banayk kat kawasan tu..punaahhhh..... tak tahu yg mana satu..samapi tersilap masuk wedding org kott..malu2.... heheheh..pengalaman...jeng2... last sekali... baru jumpa rumahnya...

ni lah sourvenior yg aku dapat...
1st time aku dapat macm ni... nice giler die punyer cenderamata ...yerlah..duduk kat meja pengantin lelaki...memangler... makan mmg sedap..sbb duduk kat meja orang penting nie...huhuhuh (secara tak langsung..jadi a part of their family) huuhhuhu ... ( Standard ckin chong la) (^_*)


Nilah aku rasa....satu-satunya.... gambo yg ada ber 2 pon..uuuuh... Skrg ni ..kak teh dah pindah.. dia dah abis belajor dah pon..masa kat wangsamaju pon ..dia praktikal kat HKL... skrg dia dah balik Peneng.... tapi aritu..ader gak la..kak teh datang KL... singgah tdo ngan aku...tapi bukan kat umah aku...umah cousin aku... sbb kitaorg ni banayak gossip...huhuhu..Aderlaaaaaaaaaaa... kalo sebut pasal aku ngan kak teh,,,owner umah aku mmg anti ckit..sebbnyer..aku ngankak teh cam degil2 ckit... sampai mengakibatkan..darah owner umah aku tu naik tinggi..adoii..kecian plak...maafkan kami..huhuhu... Macam2...

Its nice..dapat berkenalan ngan mak kak teh, sepupu kak teh..n lain2.. ni haa..gambo sepupu dia kawin..selamat pengantin baru.... (gambo jauh..malu nak g dekat2..huhuhu)
Msa balik tu..aku plak yg drive..opps..bawak motor..huhuhu..giler kencang..punyer lah takut nak bawak motor kata bandaraya besar nie....huhuu..at last jadi minah rempit sekejap... yahooooo..lepaskan gian ...naik moto...bawak moto... vrrrrrrrrrrrrrrroooommmmmmmmmmm... best2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...