Tuesday, September 13, 2011

Kisah Sebelum aku Lupa..

wahh..lamer giler tak update ini blog...owhhh my blog..aper yg patut aku tulis eh??? hermmm..
banayk benda nak citer tapi tak tahu nak start dari maner.. Macam2 kisah yg ader..kisah itu kisah ini..uish2..kalah Kaki Novel tau..hauhau..Biasalah hidup maner yg tak ader kisah... Standard lah tu..jgn jadi al kisah sudah..okok..sebelum kiter cerita pasal raya..aku rasa terpanggil nak crita pasal sebelum raya...nak mengupdated kan diri dari episod baper ntah.....biasalh ..dalam kehidupan ni..ada episod..bukan drama jer adwer episod tau... kisah aku nyer life pon ader episod... biasalah masam bachin kehidupan...Haaa..lagi satu..aku ni kadang2..malas nak menulis..so akukisahkan kisah n episod kehidupan aku dalm gambar jer..kata org...setiap gambar ader cerita..bukan setiap mayat ader cerita jer..huhhu... (mula nak bengong dah ni)...

Alkisah................ Perlis, Kedah, Peneng... hAAA... (Mimpi aper ntah teringat semua nie...)
kISAH NYER..lepas jer aku beraya CiNA NGAN FAMLY AKU...kami terpanggil ke Perlis.. g umah mak long bersama- sama dengan cousin aku yg lain/... aper lagi..xpdc kembara ke utara lah jawabnya.. banayk syok ma...



Budak2 yg tak reti berhenti dari nak ambil gambo...


EMPANGAN TIMAH TASOH, PERLIS


Bnayak rasenyer aku nak upload gambo kat sini...banayk jugak kenagnan manis2 kat sini..huhuh..
rajin2 nanti aku upload lagi..sebelum aku luper...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...