Thursday, September 22, 2011

Wedding Angah Daa, Segamat Johor..


Jom Tengok...aper yg ada..ehhe

Aper ni?? menari2 cenggini..haaa..ni wedding kat segamat mase bulan 5 ari tu... lambat kan updated..dah 5 bulan dah.....jom tgk aper kitaorg buat masa wedding tu... penari ni semua student mak ngah aku..staff nurse...cun2 budak2 nursing ni...


Ni masa rombongan lelaki dah mula datang... duduk at depan tgk penari2 kebudayaa. n silat kebangsaan..huuuuu

Gambor ni plak masa lepas diaorg akd nikah.. pagi tu... tak ingat lak baper aribulannati aku update ler
ni plak..kekasih2 aku yg aku sayangi..yg memeriah kan majlis kat sini..
aku bergambor dengan table ni..sbb aku dgn aku nyer adik..berusaha menyiapkan table ini..n menjadi jaga pada table ni...haaa...coklat...saper tak nak jaga coklat kan...makan nyer lebih..heheh

Nilah cousin aku..anak kepada mak ngah n pka ngah aku nyer wedding..kat dlm bilik pengantin..

NI hantaran sebelah lelaki dan perempuan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...