Tuesday, September 13, 2011

Karut Lagi (Hadiah 2)


Karut lagiiiiiiiiiiiiii.. ni tak der kerja lah..senang crita..kalo ader kerjer..tak der makna aku nak meng update dunia ckin chong nie..huuhuhuhu

Aper MOtif Nie??? motif nie... nak tunjuk hadiah kat sebelah bear aku tu...jangan lak korang g kutuk bear aku tu..tu ma 1st bear tau... dari part 1..sampai skrg..ader lagi..ehheheh...jangan tanyer..naper mata dia tinggal satu..pastu tali hidung pon dah kuar..daripada chubby..dah lennyek...standard ar..buat gomol!! baling2.. tumbuk2... sepak2.. pukul2... macm2 lah.. penyeke masa tido..haaaaaaa... sebenarnyer..aku nak tunjuk ni....

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr

tahu tak aper ada dalam nie... ni sebenarnyer...pendrive..aku asalnyer nak bagi pendrive tukat mmber aku kat ee kat office..pastu... aku ternampak cousin aku ni..tgh buat album gambar.... aku namapk plak kertas warna bersepah2..tertiber..aku pon nak menyelit...
macam biasa..gun akertas warna A4.. 3 color... dan buatlah secreative yg mungkin..tampal2 jer..aper daaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...