Wednesday, September 14, 2011

Kisah sebelum aku lupe EPISOD BUKIT CERAKAH

Wooooooooooooooooowwwww..Dalam hidup ni..kadang2 kena lah buat satu kelainan kan........
So...niat aku akhirnya tercapaiiiiiiiii.....aku dah lamam nak pergi BUkit Cerakah nie... Last aku pergii mengayuh basikal kat bukit cerakah ni masa aku pergi dengan dak UITM ..Mr Mirul N Cik Yayanglah.. bertiga... Masa tu ader perjumpaan aper ntah..beramai2 dengan member Mr. irul nie.... Semput jugak lah masa aku pergi dengan dak UiTM tu..samapi muntah2... Pucat lesi muka aku..n mission is not complete..sebb tu aku nk pergi jugak tawaf bukit cerakah tu.... nak tgk daya tahan aku boleh lagi ke tak?? ke aku same jer macam ari tu...huhuhuhuuh... hermmmm.. ????










Muka dah merah..panas beb....masa ni dah kepenatan dahhhhh..tak larat...





Masa ni dah ondw nak baliks..nasib baik aku bawa beg pack aku yg penuh dengan air n makanan..








gampaks???













Haaaa..nilah wajah atlet kesayangan negara...(llalalalla)








Selamat bersukan semuaaaaaaaaaaaaa.. majulah sukan untuk negara.... kitaorg tgu basikal tu..punyalah berejam..dari pukul 7.30 pagi samapi...pukul 10 pagi baru dapat basikal..haaaaaaa...kalao nak sewa basikal tu..make sure..datang lah awal2...sbb time weekend..mmg ramai org beriadah kat sini..nice place to go..selamat berjalan... :-)



So..mission aku kali nie complete...aku baru tawaf yg seeblah bukit..lagi sebelah bukit..next time kitaorg tawaf lagi.... haaaa..sbb ari dah petang..berejam dok kat situ....
akhirmnya aku punya daya tahan ok jer...ini semua berkat jalan g office ari2... kalau dulu..maybe aku asyik duduk jer..tak bersenam..tu yg muntah...YES!! :-)
Bangga dengan diri sendiri..boleh cenggitu??heheheh..jangan jeles..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...