Tuesday, September 13, 2011

JOM Ngarut ( EPISOD HADIAH)


MAri kita mengarut nak tak .... haaaaaaaaaaaaaaa... aku nie tak ler se creative maner...tapi....creative lah kadang2..aku suka hand mate..cun,...paling penting..rsa puas hati biler bagi kat org..walau hanya sekeping kertas sekali pon... ..
Ari tu..tak der org nak balut jhadiah kat oofice..aku pon..tertiber..rajin bangat.. balut ler..tertiber..nak letak itulah letak inilah..huhuu...

Peralatan:

Kertas pembalut hadiah (ikut suka ati korang lah nak balut pakai aper...) paper pon tak per...


Stapler utk org yg pemalas macm aku. nak guna soletape pun malas...

Gunting......

Reben..
Inilah resultnyer..... Cun taks...... boleh laaaaaaaaaaa... lamer aku tak buat benda alah cenggini....


hahahhahaha..ngarut tak.... tertiber..ader sorang adiq kaki novel tu...msg macm nie...

"pasal wat kotak hadiah pun nak tulis at blog . . .dah2 jgn nak ngarut2 lagi . . ."

huhuhuu..adiq2..bila cik ckin chong ni..dah mula nak mengarut..tak der hentinya..wakkakak...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...